tisdag 11 oktober 2011

Dag 2, mina syskon.

Dag 2 - Mina syskon.

Ja, vad ska jag skriva om dom då?
Jag har två stycken småbröder, Tobias & Dennis. Tobias är 14 och Dennis är 4 :)
Dom kan vara bland dom jobbigaste brorsorna som någonsin existerat, men dom kan också vara dom gulligaste & snällaste brorsorna man kan önska sig!
Jag bråkar väldigt ofta med dom, syskonkärlek som de brukar kallas.
Men oavsett vad så vet dom att jag älskar dom, hoppas jag.
Båda finns alltid där, om jag är ledsen frågar alltid Dennis varför jag är ledsen. "Varför är du ledsen lilla gubben?"
Tobias finns alltid han också, vi är som natt och dag eller hur man nu säger, vi bråkar nästan varje dag utan att överdriva. Men när de väl gäller så stöttar vi alltid varandra.
Jag älskar mina syskon, vad skulle jag vara utan dom? Jo jag skulle vara enda barnet förstås, men jag skulle inte vara samma person som jag är idag.
Gamla bilder här oja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar