måndag 17 oktober 2011

Dag 4- Mina vänner.

Shiiit vilken vecka! Har praoat på coop hela veckan, roligt som fan har de varit!
Mina och Emmas failar, de är något som inte går att glömma, haha.. :D Har spenderat hela helgen sötemmaa, kulkulkul! :) ♥
Sov hos henne till Lördag och igår följde hon med och sov i stugan med mig, och mamma, pappa och Dennis sov i farmor och farfars stuga.
Aja, men nu gör jag den där dagen, 4e dagen.

Dag 4 - Mina vänner.
Mina vänner är dem bästa som finns! Dom gör mig alltid på bra humör!
Dom har gjort mig till den jag är, och jag älskar dom otroligt mycket!
Vissa av mina kompisar har jag kommit otroligt nära under sommarn, dom som gjort sommaren 2011 till den absolut bästa, dom vet vilka dom är! ♥
Vad mer ska jag säga? Jag skulle inte vara någonting utan mina vänner! ♥
Älskar er!, ni vet vilka ni är!

Tyvärr har jag inga bilder på den här datorn, men som sagt, ni vet vilka ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar