onsdag 20 juli 2011

Tisdag

Tisdag idag, tror jag?
Aja, vaknade vid halv 4 & har väl int gjort så mycket sen dess.
Sov riktigt bra i grillkåtan inatt faktiskt, bara de att de började spöregna sen vid halv 11 typ? Ja, jag vart iallafall livrädd att de skulle bli åska så jag tog mitt pick & pack, med andra ord så tog jag mitt täcke och kudde och drog in o sov i min egen säng!
Just nu sitter jag & smälter bort, så sjukt varmt här inne. Snart ska jag nog ut & springa eller något, min kondition är verkligen den sämsta man kan hitta på den här planeten, så måste försöka förbättra den liiite iallafall. Houh, känner redan nu hur trött jag är, blööö.
Sen måste jag städa, roligt..
Imorgon kommer Paulina & är till söndag, kulkul :)♥

Aja nu avrundar jag här annars vet jag inte vad jag gör.
  

Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be
Say it for me
Say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar