söndag 3 juli 2011

Lördag!

Lördag idag, huh har fan jobbat hårt idag, tro det eller inte.
Blev väckt vid typ halv 10 tiden kanske, aja vaknade av att pappa bankade som fan på dörren och skrek att vi skulle vakna, de kallar jag vakna du är i armén nu! men iallafall, vaknade klädde på mig och gick ut på gården och jobbade med pappa, farmor, farfar, och Dennis sen kom Sami och Tobbe efter ett jävla långt tag, söliga paret :)<3 ja men vi jobbade med veden i typ 2 timmar, sen gick jag in och åt frukost.
Nu kom jag precis in efter att ha målat grillkåtans tak med pappa, tog väl ca 2 timmar de med, sen blir det nog att städa rummet o va barnvakt till Dennis dvs titta när han ser tv och antingen läsa eller skriva berättelse, chill! Imorgon blir de också att jobba lite med grillkåtan, måste sätta dit alla fönster, dammsuga bort allt skroot och sen bära dit skinnsoffan, gissa vem som ska bo där under sommarn? ;) Tror jag iallafall :)

Det var ändå skönt att jobba lite idag, men jag verkligen hatar väckningarna, huh.. Antar att jag borde vara van men ändååå. Ingen morgonmänniska här inte!

Aja nu ska jag äta lite lunch, sen sov vanligt men who the hell cares?
Men hejdåå :)

saknar faktiskt mitt blonda hår.. 

2 kommentarer: