onsdag 6 juli 2011

Onsdag

Ja onsdag idag då.
I måndags kommer jag inte ihåg vad som hände på morgonen men sen på eftermiddagen så for jag, mamma, Dennis, Sami och Tobbe till stan.
Av "okänd" anledning orkade jag inte vara i stan längre, så jag gick till cw o köpte dricka o godis sen började jag gå hemåt, typ 30+ och med jeans o hela faderullan på sig, najs! Tur att jag hade musik.
Trodde de skulle gå fortare om jag gick igenom salmis, men de gjorde de tydligen inte? Woops.

Igår for jag ut o va med empa o petter o gänget, kul de! Halva natten tillbringades hos empa o petters farsa, najs de! Kul har vi då haft :)

Idag då. Har ingen aning om vad dagen har att erbjuda ännu, vaknade för 2 timmar sen så är ännu "nyvaken", funderar på att bara ta de lugnt idag, med andra ord funderar på att dra ut och gå någonstans.
Dock inte till happis, finns ju inget o göra där!

Jaja nu ska jag kolla om jag hittar någon bra film o se sen ikväll, låter bra, eller något.



Sliten tjej för någon dag sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar