onsdag 13 juli 2011

Tisdag.

Hoppsan Hoppsan. Tisdag idag!
Sitter & chillar här i Kalix hos Paulina. 
Kom hit i Söndags med pappa samtidigt som han var på väg till gällivare :) 
Paulina gick i duschen så jag sitter och chillar med Olivia, så söt hon är! Lika söt som hennes syster :)♥
Idag vaknade vi lite senare än tänkt, woops, nåå vaknade vid 3 tiden tror jag? Sen gick vi & åt och såg film resten av dagen. 
Nåå har int så mycket att skriva. Skitväder idag så ut har vi int varit mer än att vi kört klockan lite :)
Jaja nu ska jag väl sociala med Olivia lite tills Paulina kommer. Vad som händer sen har jag ingen aning, ska väl gå i duschen tror jag annars går jag imorgon på morgonen. 
Jaja nu vet ni att jag lever! 


Bilder från idag :)
Sen har denna gullunge även dansat och sjungit, fick självklart hennes autograf på armen, status!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar