tisdag 19 juli 2011

Måndag.

Snabb uppdatering. Nosleepade lördag till söndag & kom hem till seskis vid 3 tiden. For med pappa & hämtade Dennis från Jennifer som hade kalas, Grattis i efterskott igen:)
Sen for jag till Emma en sväng & var med henne och Josse :)♥
& ja, kvällen slutade hos Emma. Somnade sen vid 4 tiden & vaknade vid 3.
Vaknade & gick och klippte gräset sen for jag till stan en sväng med mamma, pappa & Dennis.
Hittade 2 böcker, bra där Johanna nu verkar du smart som köper böcker!

Trött som satan så funderar på att gå & sova redan nu. Måste bara fundera om jag drar & sover i grillkåtan eller om jag ska sova inne i mitt rum..
Aja de återstår att se.

Slänger in två bilder från google på böckerna jag köpte, så ni kan väl anteckna de också? :) 



Om jag int uppdaterar sen så godnatt!

2 kommentarer: