måndag 27 juni 2011

Take your records, take your freedom, take your memories, I don't need them, take your space and take your reasons, but you'll think of me..








Hej bloggen, jag ville bara säga att jag lever trots min otroligt sexiga p12 röst!
Just nu sitter jag i köket, man skulle ju kunna tro att jag dricker 10 koppar kaffe eller 50 koppar te, men de gör jag inte, de är mycket godare med dricka. 
Sov hos Emma i helg, skojj skojj!<3
På tal om i helg, jag har efter några månader äntligen insett att jag måste be pappa fixa bromsarna till min sexiga kärringcykel, fråga mig inte hur jag fick reda på att jag behöver bättre bromsar.. haha, men kan ju säga så mycket som: cykla aldrig nyvaken, jag hatar skolans staket och att jag är otroligt glad att ingen såg, haha herregud.. 
Sitter och tänker på otroligt mycket just nu, jag menar när fan ska jag få tillbaka min röst och slippa låta som en p12?! Börjar fan få panik hära! 
Nä men helt seriöst, jag börjar få panik.. haha men jag tänker på annat också, har fått reda på att oavsett vad som sägs så är kärlek bara jobbigt, hatar känslan av att gilla någon som inte ens vet om att man finns, typ som en död insekt som ligger på vindrutan och vindrutetorkarna inte når den, så jävla fittigt! 
Aja, nu ska jag sätta igång musik och gå ut på bron och bli måltavla för 1000 tals mygg därute, känner mig otroligt godhjärtad nu. 




hah, som om, jag ska ut och jonka!









I shouldn't love you like I do 
I shouldn't love you but I do.




1 kommentar:

  1. Din heshet kommer försvinna så småningom.. du är som mig.. förkylningen slår ut rösten:/ Man låter värsta förkyld... men de är man inte alla ggr:o
    //M

    SvaraRadera