fredag 10 juni 2011

Say what you mean, tell me I'm right and let the sun rain down on me, give me a sign I want to believe..

Oslagbar dag idag, fyfan. Jävlar såna minnen, oslagbara precis som folket jag var med!
Hade idrott idag, sista gången före sommarlovet, de kändes väl sådär, hade varit roligare om jag kunde vara med men de kunde jag inteee. 
Känner mig sjukt irriterad ändå, jag menar jag lovar att de var någon som planerat att lägga dit taggen och bara vänta på ett skolöst offer som ska komma och trampa på den. 
Satt o studerade den där pinntagg saken idag när Sandra sminkade sig, hade den vart liiiiiiiite längre hade den typ gått igenom hela foten. Haha folk måst ju tro att jag typ brutit något eller nått när jag går som jag går, o ja de var bara en tagg i foten, men de är svullet som fan o de skulle fan int förvåna mig om den hamna på någon jävla nerv, eller om taggen var giftig, haha med min tur så var den säkert det, haha.. 

Förresten, årets första dopp, i Sverige!:) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar