onsdag 29 juni 2011

Never give up!

Fick en otrolig lust att tälta inatt, stötte dock på några små problem, t ex, har inget tält. Dock fixade jag det, som om det skulle få hindra mig från att få tälta liksom?!

Några steg senare hamnade jag på bron med min utrustning!

Kom på att Dennis hade ett tält, smart chey! 
Känner mig som värsta wild kids här asså, snacka om krigare! Vilken kämpe, snacka om "hej jag kan leva i vildmarken fast på bron!"

Jaja nu ska jag se film och sen blir de nog att sova, mest troligt på soffan eftersom att mamma tyckte att jag var sjuk som skulle sova här inatt, men man lever bara en gång och om några centimeter så ryms jag inte i det här tältet så varför inte ta chansen? haha omg.. 

Får se om jag överlever natten, om inte, så är det bara två meter till dörren in till värmen. 

Godnatt!



haha.. 



3 kommentarer:

  1. Får jag gissa hur de gick?? ;) Du gick in!?
    kram

    SvaraRadera
  2. Hehe jodå, fel jag sov faktiskt där! :) Dennis stack in huvudet o väckte mig imorse ;)
    Kram:)

    SvaraRadera
  3. min tokstolle<3 :)
    //M

    SvaraRadera