torsdag 9 juni 2011

Onsdag.

Onsdag idag då.

Hur har dagen varit idag då?
Jo den började väl helt okej, sen var de ngn matterunda eller vad det nu var, i den jävla värmen, ja tja kul jag vet. Såå jag bestämde mig att gå utan skor när vi var på väg tillbaka till skolan, vi var vid ikano då.
Så jag o Emma gick utan skor, när jag väl kom vid skolan tänkte jag gå å sätta på mig skorna,
men tror ni inte jag hinner trampa på någon jävla enorm tagg som far in i foten?!
Jag trodde först jag trampa på glas så jag drog upp foten för att kolla o såg att en liten pinnbit stack upp, dååååå fick jag panik!
O ja sen ropa jag på emma som kom o sen kom det enmassa andra.
Sen kom Ritva o sa att jag skulle fara till akuten, så de gjorde jag o emma gumman följde med mig♥

Snacka om panik jag fick helt seriöst har typ aldrig haft så panik som jag hade, gud..

Det gör ännu ont som fan och foten är gode svullen...

Aja men ska avrunda nu då. 

så hejdå.
arkivbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar