fredag 25 oktober 2013

Don't say nothing, just sit next to me


Fredag idag, äntligen. Sista lektionen börjar klockan 2 och efter den tar jag lov, helst sommarlov men de får jag nog vänta med några månader till. Just nu är jag i skolan, ligger på en bänk å ser serier, haha standard. Sett senaste avsnittet av Pretty little liars, FAN vad den serien är bra, längtar som fan tills nästa avsnitt kommer ut! Trött som fan, längtar tills ikväll då jag får träffa min älskling igen! Vilket var nästan 1 månad sen jag såg honom sist.. Saknar honom så sjukt
Ikväll får jag äntligen krama om honom igen och somna i hans armar, åååå härliga känsla!!
Är sjukt orolig för deras hemresa.. men ja..

Orkar int skriva mer, ska se film ist tills jag börjar klockan 2 igen. 
Tror fan de här var första bilden som togs på oss, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar