fredag 18 oktober 2013

And I'm a goddamn coward, but then again so are you

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/600876-0014_3?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1



Klickat hem dessa sjukt fina klänningar som borde landa i brevlådan om förhoppningsvis några dagar, som dessutom var på rea också, nöjd tjej!

Fredag idag, äntligen! Även fast mina fredagar ser precis ut som alla andra dagar. Sova, vakna, vara i skolan om de är vardag, åka hem, äta, se tv, sova. Så ser mitt liv ut för tillfället och har sett ut ungefär så  sen skolan började.. Vet att det låter otroligt kul! Är fan för lat för att göra nått annat. 
MEN hör och häpna, jag har lyft min feta röv och faktiskt börjat gymma, 2 gånger i veckan dessutom! Har valt det som iv val i skolan, inte för att jag tror att jag kan bli mer biff än vad jag redan är.. eller? 
Sen har jag kommit ihåg att ta med ett usb minne till skolan så jag kan föra över mina låtar som jag spelat in, jepp ego.

Ja vad mer? Tänkte väl skriva nått i stil med att det faktiskt redan ligger snö på marken och på träden, men det har väl alla förhoppningsvis sett, om inte läst det på facebook. Sjukt mysigt iallafall!
Vill ha lov, helst nyss, saknar älskling sååå mycket

1 kommentar:

  1. Yes dem var superfina på dig! <3 :-) Som jag klickade hem som du klickade åt mig och klicka hem ;-)
    //Mamma

    SvaraRadera