onsdag 2 oktober 2013

-.-.-.--.-.-.-.-

Nej jag har inte glömt att jag har en blogg, har bara inte haft tillgång till internet de senaste dagarna, eller ens tänkt tanken på att blogga.
Började skoldagen med sovmorgon till 12:20, behöver jag säga att det var skönt med sovmorgon?
Hade musikproduktion, sjöng In the ghetto spelade in den och sen fixade jag ihop låtarna jag gjort till ett USB minne, sen slutade vi strax efter 3. Otroligt chill om jag får säga det själv.
Ringde även bilskolan idag, så jag kan börja övningsköra där. Redan Oktober, snart jul, nyår och sen mitt i hokus pokus grejjsen fyller jag 18, börjar fan redan få åldersnojja, usch.
Kan int se mig själv kunna köpa alkohol och köra bil lagligt med körkort och allt, bäst och leva ut min lilla tid kvar som barn då.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar