lördag 2 april 2011

What can I say to make you stay, nothing so just go away.

Nå vad har hänt under veckan då..
I tisdags var jag med gullungarna Emppa, Mackan, Emma, Sami och Tobbe och firade min gulliga barndomsvän Petter♥  På onsdag var det skola som vanligt, sen innebandy.
Torsdag skola, sen for jag till Sami med Tobbe Teemu och Sami då. Såg tv och sånt, hade skojj, skulle sova där men sen vart det ändrade planer, så vid 9 tiden började jag vandra mot Marielund till mormor och morfar. Idag har jag typ inte gjort någonting, vart med Petter och Alfred och min snälla broder


Just nu är allt ganska så piss, saknar mina sötisar Carolina och Paulina som fan och måste seriöst snart se dom, har tänkt ta bussen till Carro i flera dagar nu och ringa Paulina och be henne packa så drar vi iväg men det har bara inte blivit av men någon dag...


Så sant...
Behind one's sweet smile or cheerful joke isn't always a happy story. Remember that dry eyes don't always mean dry pillows at night. 


Aja men nu ska jag sova.
Godnatt.



2 kommentarer:

  1. det är bara du kommer!:)/carro

    SvaraRadera
  2. nejdå, men säg till före du är i stan så ja kan hämta dig på busstationen då;)/carro

    SvaraRadera