lördag 16 april 2011

Fredag! :)

hej tja tjo bra uppdatering jo! Men lyckades iallafall göra 1 inlägg, duktigt.
Ja vad gör jag just nu förutom äter choklad, väntar på maten, dricker trocadero, lyssnar musik och chattar?
Ingenting mer.

Efter skolan idag stannade jag kvar o väntade på mamma och Sami var så gullig att hon stannade där med mig♥. Sen kom de en tant o frågade om hon fick störa oss en dag, vi ba visst. Varför inte liksom?
Sen berättade hon att hon var från Haparanda bladet och då var det nästan så man bad henne vända om...
Aja så hon snackade med oss, tog nå tusentals failade bilder o sa tack och gick. Ångeeeest, hahahah.
Säkert jätte snygga bilder också, haha.
Ja lite lagomt med skratt fick vi oss när vi gick ut iallafall, lite fredagskänsla kanskeee?
haha..


aja nu ska jag kolla om maten int börjar bli klar snart, stääda lite till och sen dra jag nog ut en sväng:)

Men först skriva lite berättelse, kan ju alltid smsa o fråga om maten är klar ju? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar