fredag 15 april 2011

Every rose has its thorn, just like every night has its dawn, just like every cowboy sings his sad, sad song.

Torsdag idag då. Började morgonen med att fundera på om jag verkligen skulle lämna sängen för att fara till skolan. Valde iallafall skolan och så här i efterhand var det nog rätt val ändå.
Började med matte prov, luktar fail, men tro det eller inte men jag lyckades faktiskt klara provet.
Ja sen enmassa andra lektioner. Efter lunch hade vi bad, Jag och Emilia var inte med så vi gick till rajala o tillbaka. Sen satt vi o chilla galet i omklädningsrummet.
Sista lektionen var so, chill i grupprummet med rönkkö och sen slutade skolan för dagen.
Kom hem, var vid datorn, åt, städade osååånt.

Imorgon är det chill, språkval första lektionen, antingen måst vi skriva en recension på någon film eller så kanske vi ska se klart den? Haha var inte där sist så jag vet inte. Aja sen no o då blir det film, lunch och matte sista lektionen med Hasse.

På Lördag kommer nog Carro hit♥ Saknat henne som fan, ska bli skönt att få snacka ut lite med hon och sånt!♥

Jaha nu vart det spotify reklam, kanske lika bra att jag avrundar här också då.


Though it's been a while now
can I still feel so much pain
Like the knife that cuts you, the wound heals
but the scar, that scar remains



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar