onsdag 6 april 2011

If it feels so good then it can't be wrong.

Tisdag idag, förhoppningsvis innebandy imorgon, tagga till 1000! Hoppas jag int har sån jävla huvudvärk imorgon som dem andra jävla dagarna!
Aja idag efter skolan for jag till Sandradensöööte (älskar dig kvinnan miin!♥) , gissa vad vi gjorde mer än åt?! :) Tyyp ingenting, hämtade mat, skrattade, gick på coop, kollade tv, snackade osåånt, inte direkt i den ordningen men hade ni varit petnoga med sånt strunt så hade ni nog inte läst min blogg:)
Nyss for gullungarna Emma och Petter hem, Sami och Tobias sover nog snart och jag sitter o bloggar o ska snart soova!
Btw, påminn mig om att aldrig någonsin köpa en cykel med växlar, hahahaha, tur att det var någorlunda mörkt när jag cyklade med Tobias cykel och eftersom att jag inte vågade röra växlarna gick det ju som det gick, Petter o Emma såg ju lagom glada ut och fick sig ett gott skratt iallafall, det är väl huvudsaken?
Skrattat som fan de senaste timmarna, älskar dem små gullungarna!♥

Aja nu ska jag soova så godnatt!


Bjuuder på någon gammal bild :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar