fredag 10 februari 2012

I am 99% Sure You Dont Like Me and Im 100% Sure. ''I Dont Give a Fuck''

6 - Bild på din garderob.
Har ingen bild på min garderob, just nu är min garderob i väskor på golvet, än så länge.
.......................................................................................................
Just nu sitter jag och lyssnar musik och ska snart sova, om jag kommer kunna dvs. 

Tar helg redan idag, inte för att det blir någon vidare sovmorgon för min del ändå. 
Far på möte imorgon, så 9 imorgon på morgon sitter jag i bilen på väg till haparanda, kul eller något, hade hellre sovit.
Aja får se hur det går, går det som jag hoppas så kommer jag tillbaka till Kalix inom några timmar och sen drar jag och hittar på nå skojjsigt med Paulina!


If there ever comes a day when we can't be together,
keep me in your heart, I'll stay there forever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar