lördag 11 februari 2012

Don't look back, you're not going that way.


Saknar dig lillebror, saknar att komma hem och höra din röst & se hur glad 
du alltid blir när jag spelar mario med dig eller tittar på.
Saknar att höra dig ropa "ohanna" och fråga om jag kan lägga igång arne alligator, saknar att få höra din röst och se dig glad när jag kommer hem. 
Vad som än händer kommer du alltid att vara min lillebror som jag älskar

 
Saknar dig lillebror, nå så sjukt mycket..
Vi har bråkat, precis som alla andra syskon,
och de har funnits stunder då vi verkligen "hatat" varandra.
 Men under senaste tiden har vi fått bättre kontakt med varandra och kunnat prata
med varandra om allt.
Vill inte tappa kontakten igen till hur den var innan,
du betyder så sjukt mycket för mig, oavsett vad som hänt 
och oavsett vad som än kommer att hända, så kommer du alltid att vara min bror 
och jag kommer alltid att finnas här för dig. 
saknar och älskar dig bror, det vet du♥ 

Bröder är inte bara bröder för ett eller två år, dom kommer vara dina bröder resten av livet.


3 kommentarer:

  1. Ohanna saknar dig med<3! Jag älskar dig! Jag ska ge ett brev till dig....tog ut mitt favoritkort igår på datan:)
    puss å kram //Dennis

    SvaraRadera