onsdag 1 februari 2012

1.


Se på fan, fiffig rubrik! Aja..
En nytagen bild på dig och 15 intressanta "fakta" om dig själv.
Har ingen nyare bild, så bjuder på två bara för att.. Näe men de blir så nu, synd för er som stör er på de!

1. Jag ångrar redan nu att jag la upp den här listan.
2. Jag älskar att spela innebandy, fotboll och vara med vännerna, det är det bästa jag vet!
3. Förut skrev jag berättelser 24/7, nu är jag för lat för det så de händer int alls lika ofta längre..Men ska börja med det oftare snart igen, för det är så sjukt kul!
4. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet.
5. Jag tar nästan alltid åt mig, även om folk skojar så tar jag åt mig och tror alltid att allt är mitt fel, sjukt jobbigt!
6. Jag kan inte leva utan musik!
7. När jag var mindre trodde jag att när jag såg på film så var det på riktigt, att dom var tvungna att spela bara för att jag skulle se film och sov när jag inte gjorde det, asså om jag stoppade filmen så var människorna i filmen tvungen att stå stilla hela tiden och inte kunde gå och äta eller gå på toa eller något, så jag sa alltid innan jag gick, "stå still och gå ingenstans, jag kommer snart!" och sen bad jag alltid om ursäkt om det tog så länge innan jag kom tillbaka, random, jo tack jag vet!
8. När jag har bestämt mig för att göra något, då gör jag det! i typ 2-3 minuter sen orkar jag int mer.
9. Ibland får jag vissa damp ryck mitt i natten och börjar tänka på att jag t.ex inte sett en speciell tröja på länge, då stiger jag upp och går och söker den, sen går jag inte och lägger mig förrän jag hittat den..
10. Jag måste alltid dubbelchecka och kolla att jag har allting med mig i skolväskan eller någon annanstans.
11. Jag tror alltid att folk är sura om dom inte skriver smilisar.
12. Jag har sjuuuuuuukt svårt, och då menar jag verkligen extremt svårt för att säga nej! Frågar någon om dom får låna t.ex dataladdare och jag behöver den själv, kan jag inte säga nej..
13. Jag säger nästan alltid förlåt, det stör sig typ alla på, om jag råkar peta på någon så säger jag förlåt.. haha wooooops.
14. Jag är alltid rädd att jag är till besvär, så brukar alltid fråga då och då om jag är det eller inte.
15. Jag är sjukt glad att jag är färdig nu med dom här grejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar