fredag 24 januari 2014

La La La

Fredag idag, Laila Bagge springer runt på skolan tillsammans med enmassa andra som är här och föreläser och vad dom nu gör. Om 25 minuter ska jag och Rebecca gå och lyssna på vad Laila har att berätta i ca 1 timme och sen slutar jag för dagen, så skönt!
Igår lyckades jag ta sönder min tandställning, den där bågen, haha fråga inte hur jag lyckades men skönt är det att vara utan den iallafall!
Vad mer? Jag är trött, somnade med sminket igår och är allmänt sliten, hoppades att det inte skulle synas såå mycket men det första jag fick höra imorse när jag klev in genom skoldörren var "Är du trött?".. Så ja, jag är sliten idag, som vanligt.
Räknar dagarna som är kvar nu tills jag får sätta mig på tåget mot min älskling, varför går det så jävla segt?!

Nu vill jag bara hem, ont i huvudet sen igår och allmänt seg, så ja, det var väl det.
Bjuder en bild på slitna jag och fina Rebecca❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar