torsdag 9 januari 2014

2014

Som ni säkert märkt har det inte vart så mycket bloggande för min del, sorry about that.
Julafton firade jag med min älskade halva! Först hos min familj och släkt och sen for vi vidare till Kalix till Filips underbara familj! Nysårsafton firade vi hemma i lilla Seskarö med fammo, faffa, mommo och moffa i början av dagen och sen på kvällen spelade vi guitar hero, så jävla längesen!! Och mario cart och sen var jag såklart tvungen att se lite breaking bad innan vi sköt upp raketer och skålade!! Den 4 var jag på bröllop i Kalix då Filips andra morbror gifte sig och jag fick äran att vara Filips dejt!
Den 6e firade vi mig i förskott jag och Filip, tände ljus, åt gott och bara låg och höll om varann. I Tisdags for han hem till Ånge och det känns så konstigt att vakna upp utan honom bredvid mig, allt känns konstigt.. Hoppas veckorna går fort så han kan ta studenten någongång!!

På Lördag kommer det ett 10 tal underbara människor till mig, vi ska äta och dricka gott och fira mig och Reneé som fyller år på måndag! Lilla jag blir 18 och Reneé blir 19 den gamlingen ;)
Blir nog supermysigt! Så morgondagen kommer jag att baka och dona, städa i mitt rum då det ska få plats med madrasser för dem som sover över, blir nog riktigt bra hoppas jag!

Känns konstigt att min andra halva inte kommer att vara här på min födelsedag men förhoppningsvis ringer han och sjunger för mig iallafall! Önsketänkande..
Nu lite kvällsgott och sen lägger jag mig i sängen för lite teoriplugg och läser några sidor i min bok innan jag låter mig själv sova några timmar.
Godnatt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar