lördag 24 mars 2012

Welcome to my life, you see it is not easy, but I'm do it alright.

Godmorgon.
Vaknade vid halv 10 idag tror jag de var. Checkade telefonen och såg att jag fått nå sms av en fin liten mupp:) Så svarade på de och sen somnade jag om ett tag. Sen vaknade jag och läste några kapitel av boken som vi måste läsa på svenskan/so:n. Så läste lite i den och sen gick jag upp och åt frukost.
Gårdagen var helt okej, de hade kunna vara sjukt mycket bättre.. Men var som inte på humör direkt heller..Men hade sjukt trevligt sällskap, trevliga människor de där:) Så de vart som ändå bra!

Idag har jag ingen aning om vad som ska hända eller vad vi ska hitta på. Jag ska iallafall promenera in till stan en sväng, synd att det är så jävla kallt ute. Men först ska jag färga håret, antingen går jag upp till Inger och hör om hon ids färga mitt hår, eller så frågar jag Victoria, blir nog bra hur som helst :)
Nå nu ska jag checka runt lite på internet, eller så ser jag the secret life of the american teenager.
Tycker det andra alternativet låter mycket bättre, så kör på det!

älskar dig lillebror♥



6 kommentarer: