lördag 31 mars 2012

Människor misslyckas sällan eller aldrig, de upphör bara med att försöka.

Just ätit tacos & gott var det!
Nu ska jag byta kläder och sånt och sen färga håret, äntligen..
Sen har jag lovat att måla med Olivia, så blir väl att göra det också sen :)
Senare blir det nog att se någon film och bara ta det lugnt, tror jag iallafall, får väl se vad som händer :)
Blir väl kanske att ta en promenad senare också, beror på hur kallt det är, fryser ju inne och de är typ dubbelt så varmt inne så, får väl se, men skönt skulle det vara iallafall. Nå nu ska jag fortsätta fixa i ordning allt.

4 kommentarer:

  1. Va inte orolig för mig va jag har skrivit Johanna de blir bara såå ibland!
    Ledsen för att jag gjorde dig orolig=(

    SvaraRadera
  2. De är lugnt gumman, är din kusin, klart jag blir orolig, bryr ju mig om dig.
    Men det gör ingenting:)

    SvaraRadera
  3. Och Johanna jag bryr mig om dig också,
    och jag blir också orolig ibland för dig, man vet aldrig va som kan hända i trafiken eller nån stans<3
    jag förstår att du blir orolig för mig jag skriver ibland såna tokiga saker vet att jag är lite knäpp ibland!!!

    SvaraRadera