tisdag 11 juni 2013

ye

Hallå där. Tisdag idag, dagen började rätt så chill. Ingen skola idag för min del, inga lektioner + att jag skulle till tandläkarn och spänna tandställningen, med andra ord ligger jag just nu i sängen och funderar på att hämta tången, fan vad ont det gör.. Efter det for jag till mitt sommarjobb och pratade med min handledare och tittade runt lite på avdelningen jag kommer att vara på :) Det var riktigt fint där!
Var även förbi till biblioteket och lånade två böcker, sen råkade jag köpa två böcker från Ica sen, woops, nördig jag känner mig nu men men.
Funderar på att börja läsa en av dom innan jag lägger mig, men det kommer ändå sluta med att jag ser serier tills jag däckar.
Imorgon har jag inga lektioner, det enda är att vi ska få höra våra betyg i samhälls, men det vet jag redan så det är lugnt för min del, så ska dit och städa skåpet och lämna in böcker, gå till syon & sen far jag hem och ser film med lillebror! Torsdagen består av rep & sen lunch med musikesteterna, mysigt! Fredag är det skolavslutning, vilket avslutas för min del med ännu ett uppträdande med "Emmylou", har uppträtt med den nu minst 3 gånger, + alla rep & sånglektioner med den, så är int osäker på texten iallafall!
Långt inlägg, duktigt av er som orkade & tog er tid att läsa!


2 kommentarer: