söndag 2 juni 2013

Can a happy end be sad, do you remember what we had?

Orkar int blogga, det är typ 40° i mitt rum, dööör. 
Bjuder på lite bilder iallafall.
Klänning & skor och allt är klart nu till skolavslutningen, skönt! 
Sista spelningen med hela estet gänget närmar sig, den 7e kör vi en sista gång! 
Själv sjunger jag den 14onde på skolavslutningen också, men då är det andra som spelar, då är det inte samma sak, är ju vana med alla andra esteter på scenen med mig, kommer verkligen bli tomt på musikens hus och på scenen utan dom nästa termin :/ 
Då blir det vi 4 andra esteter som tar över, ganska skönt att vara liten klass faktiskt! 

"Can a happy end be sad, do you remember what we had?"
Bjuder på en sjukt fin låt som jag tyvärr int hittat på youtube, har sett dom två gånger nu, och en av gångerna var dom förband till oss, haha låter coolt & säga det ^^
Nå nu ska jag ringa Filip, allt för mig, hejdåå. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar