måndag 20 maj 2013

Far from over

Vill ha sommar helst nu!
Måndag idag, började dagen med svenska, redovisning om invandrarsvenska/rinkebysvenska. Gick bättre än väntat faktiskt, skönt att få det bortgjort! :)
Halv 10 fick jag håltimme så farmor kom och hämtade mig så for jag o klippte mig, bort med allt slitet torrt äckligt hår, äntligen!! Klippte bort ca 20 cm, MEN det var det fan värt, haha fan vad tomt det känns nu.. Men sjukt skönt! Sitter just nu på matten, slutar efter det, sen plockar farmor upp mig så far jag hem och gör en uppgift till imorgon:)
Ikväll far jag o mami till stan, ska å kolla på bio, efter det far vi hem och färgar mitt hår, utväxten är hemsk, haha:) Nåja har äntligen fått blont hår nu iallafall, om man jämför med innan så är skillnaden otrolig!
Aja det var allt.


Bild från Torpshammar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar