måndag 13 maj 2013

Bildbomb! 8/5-12/5

Onsdag morgon for vi iväg, jag, Matilda och hennes pojkvän satt oss i bilen från Kalix påväg mot slutdestinationen Sundsvall! Eller ja, Torpshammar för min del:)
Vi kom fram onsdag kväll och var där till söndag morgon, har haft riktigt roligt de här dagarna, kommer aldrig att glömma det här! Det var ett äventyr för sig helt enkelt! 
Fick se Sundsvall & Umeå för första gången, sen fick jag även se hur och var Filip bor under skoltiden.
Firade även min & Filips 9 månaders dag, tiden går så fort! 
Nästa gång jag ser min älskling är när vi fått sommarlov, längtar sjukt mycket, till både sommarlovet & efter älskling då vi får tillbringa hela sommaren tillsammans, kan det bli bättre?! 
Eftersom att jag inte varit så duktig på att blogga den sista tiden så slänger jag in ett inlägg lite fort innan vi repar inför imorgon, och bilder från resan. 


3 kommentarer:

  1. Har du sökt till idol?, kom du med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag var & sökte til Idol med en kompis :)

      Radera
    2. Okej hoppas du kommer med! :)

      Radera