onsdag 5 september 2012

Why is it so hard? Do you like to see me broken? But the biggest question is why do I still care.

Ligger just nu nerkrypt under täcket, fryser som fan och är helt jävla slut.
Precis som vanligt med andra ord.
Skoldagen gick ganska fort idag, 3 lektioner stod på schemat, Gehörs & musiklära, ljudteknik och naturkunskap och 13:40 slutade jag, skönt. Imorgon ska jag egentligen sluta halv 4 men jag har möte klockan 3 så de blir en lite kortare dag imorgon också.
På torsdag har jag hela dagen musik, satan vad kul! Sen är de fredag och då slutar jag halv 4, om jag inte måste gå den där data saken igen.... då slutar jag kvart över 3, inte för att de är så mycket bättre att sitta och lyssna på sånt i typ 3 timmar, jag vet hur man startar en mac och hur man loggar in på facebook med den, vad mer behöver jag veta?
Aja nu se någon serie tills det blir middag, efter det blir det väl läxor antar jag..
Sen skriva på berättelsen,såklart, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar