fredag 14 september 2012

Det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri, de har slitit mig itu.. Men jag är lyckligare nu.

Varit i kyrkan idag, eller änglagården, med första årets esteter, det var fan roligare än förväntat, tro det eller inte.
Så cyklade dit imorse kring 20 i 8, trodde det skulle ta längre än 10 minuter och cykla men tydligen inte.
Slutade 11, följde med Paulina till skolan och åt lunch och sen spelade vi kort till 1 tiden sen for jag in till stan, fyllde på pengar på mobilen och for förbi gallerian och köpte ett nytt navelsmycke. 
Klockan 2 var det möte, och efter det cyklade jag hem igen.
Sen har jag även gått en sväng, okej 30 minuter, men ändå.. Blir nog att ta cykeln imorgon också, seriöst. Jag måste ha blivit sjuk, eller nått.
Eller nä, jag är hungrig, jag är frisk. 
hahaha oj så gammal.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar