onsdag 7 september 2011

Onsdag

chacha barnvakten här!
Digga rubriken starkt! Nu vet alla som läser min blogg att det är onsdag idag, dagens goda gärning, check!
Så nu tänkte jag berätta lite om hur duktig jag är, missade båda bussarna till skolan idag. Så jag drog hem till Emma som är sjuk och var där med henne ett tag. Sen ringde farmor & kom hem med Dennis & molly så jag är barnvakt. 
Nåja. 
Har även hunnit baka kladdkaka, behöver inte ens gissa vem som kommer få ig sen i hkk, haha
Nå vad mer? Har färgat håret mörkare för några dagar sen utifall att ni skulle vela skriva upp det också. Och igår var det exakt 1 månad sen jag gjorde höftpiercingarna, chill!
Vad mer? Ingenting typ? Nu ska jag kolla lite info om nå gudar sen läsa lite när Dennis ändå ser film. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar