måndag 12 september 2011

De gör aldrig ont att flyga, de är först när du landat smärtan är som värst.

Jajuste ja, har faktiskt tänkt att blogga men de har inte blivit av. Kan ju skriva lite som hänt, de jag kommer ihåg iallafall. Har iallafall haft en rolig helg med roliga personer, mer orkar jag faktiskt inte skriva:)

Har även lyckats visa mina skills när de gäller flygning, dock krascha jag ganska fort, måste verkligen öva på landningen till nästa gång. Inga större skador som tur är, en lila tå, två blåa knän, en röd armbåge och en blå handflata & sen lite skratt på köpet, haha omg.. 
Idag har jag inte orkat göra någonting, har inte ens orkat utanför dörren, ont i halsen, förkyld & ont i huvudet har stått på menyn hela dan idag, roligt värre. Aja nu ska jag skriva lite, gå och tvätta bort sminket som jag sovit med i två dagar nu, kaoz, sen se film!


Den filmen ska jag slå igång om ett tag, verkar sjukt bra faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar