söndag 14 augusti 2011

Take your records, take your freedom, take your memories, I don't need them, take your space and take your reasons, but you'll think of me..

Äntligen tog filmen slut, så nu kan jag sova.. Eller något. Dennis sitter & spelar mario och klagar att jag stör honom när han dör, såå lik syrran han är! 
På tal om Dennis, han satt och helt lugnt och kolla på när jag satt och spela nå spel så frågar han helt plötsligt, "Är du kille?"
"ööö nej jag är int kille?!" 
"Jaha, jag trodde de"

De tog honom 4 år att förstå att jag inte är en kille haha, tur att han är liten, hade ju blivit en ganska så stor chock om Tobias hade frågat mig de..
Aja nu ska jag gå och koka vatten och tvätta piercingarna, sen mys & film, igen, men den här gången får väl förhoppningsvis jag välja film.. 


Längtar tills jag kan träna magen igen!
Ego chey som lägger ut bilder på sin mage, men vet ni? Jag är fortfarande otroligt glad & stolt att jag har de där "skrotet" på vardera sida och de kommer jag vara så länge dom sitter kvar där! Dvs så länge dom inte kryper därifrån så får ni stå ut med lite bilder på dom:)
  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar