fredag 12 augusti 2011

Pretty little liars.

Hej bloggen, eller något :)
Sitter här med Emmo & chillar :) Sjukt längesen jag var med henne, hon har vart sjukt saknad! ♥
Ja, vad säger man? Orkar inte hålla de hemligt längre, haha...
Anledningen till varför vi egentligen for till luleå var för att jag skulle fara & pierca mig, vars då?
Jo i höften! 

Egna piercingen som jag gjorde i början av sommarn.. :) 
Bilderna ger ingen rättvisa, de är mycket snyggare irl! 
 Ja vad säger man, riktiga höftpiercingar vinner alla gånger och är otroligt glad att jag gjorde de och inte gjort mer hemgjorda höftpiercingar!
Dem är lite ojämna, ena är lite högre upp typ men de syns inte så mycket om man inte tänker på de. 
Är iallafall sjukt nöjd med dem och de är väl ändå de som räknas? :) 
P.s, vet att ni gillar mina snygga pyjamasbyxor! 
& nej dom sitter inte för högt upp, dom sitter perfekt:) Dom kan ju int vara i vägen för jeansen och andra byxor så :) 

3 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Skulle vara fint med en i naveln oxå! :)

    SvaraRadera
  2. Moster: Tack! :) Jo de skulle de vara! :) Funderar på att göra det också, ska vänta ett tag bara så att jag ser att de inte blir infekterat eller stöts ut, inte för att jag nu tror de, men vem vet .

    Anonym: Tack så mycket! :)

    SvaraRadera