söndag 9 juni 2013

Summer paradise with you❤

Halloj där.
Det var den långhelgen, några få dagar kvar sen är det sommarlov, sjukt skönt och efterlängtat!
Långhelgen har spenderats med hjärtat, vi var hos honom Onsdag-Fredag och sen for vi hem till Seskis:) Fredag-Lördag sov vi i stugan & sen for vi in till byn på lördag morgon:)
Har haft jättekul och mysigt! Som alltid när jag är med honom:)

Har varit å åkt årets första båttur med älskling & lillebror, for hem och hämta lite saker och sen for vi så Tobias fick kasta lite kastspö:) Sen har vi åkt 4-hjuling, Å så var jag och övningskörde igår, det gick fett bra, nöjd chey!:) Sen har vi även sett film & spelat Mario med lillebror:)
Nå det var väl allt för nu:)
Nå nu bjuder jag på lite bilder på mig & min underbara lillebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar