tisdag 19 juni 2012

Here without you.

Ja nå hallå.Seg dag idag, typ. Vaknade kvart i 4, sen dess har jag int gjort nått, tagit det lugnt, skönt!
Resten av veckan ser väl lite ut såhär, vad jag vet än så länge.
Imorgon, dvs senare. Så ska jag få träffa farmor, som jag saknat henne, sjukt.. Så ska fara och fika eller något sånt med henne vid 12 på morgon. Sen ska min söta Emmo komma hit! Saknar henne nå jävulskt.. Så ska umgås med henne och hitta på nå!:)
Onsdag: Möte halv 1, eftersom att jag inte hade det förra gången så blir de här förhoppningsvis de sista mötet och sen hem och packa & fixa iordning.
Torsdag: Fara till Piteå med familjen och fira midsommar med lite av släkten, blir där till på Söndag.
Roligt värre! :)

Bjuder på en gammal bild från blondiiieee tiden :)

1 kommentar:

  1. Ha en mysig och trevlig Midsommarhelg,hälsa familjen och alla andra nära och kära i Piteå.
    Ta hand om dig!Kramar från oss alla<3
    //M

    SvaraRadera