måndag 10 januari 2011

Måndag..

Blöö, det känns som att det är söndag bara för att det är skola imorgon.
Nå idag har jag faktiskt gjort nå grejjs, jag vaknade typ 8 bara det liksom? När fan vaknade jag 8 sist :o
Ja vad mer har jag gjort som inte är normalt för mig nu för tiden.. Jag har lagat mat! Mat som faktiskt gick att äta :o
Och så har jag spelat playstation med Dennis innan jag lagade mat :)
Jag badade till och med Dennis vilket jag inte gjort på jääävligt länge! Eller vänta nu, det var igår jag badade han, aja men ändå :)
Och igår gick jag faktiskt och la mig 10, var sjukt trött!
Nu måst jag städa lite i alla fall, så lämnar datorn ca 5-10 minuter och sen sitter jag här igen och kollar på fb, haha.. Ja och sen duschen o sånt! :)
Men först kolla aftonbladet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar