fredag 22 februari 2013

The journey of your life

Halloj.
Lite stolt och nöjd tjej här, om man nu får vara det i dagens samhälle.
Var och gymmade i tisdags med David och bjur, sen var jag i onsdags efter skolan i väntan på musikalträningen, dock var jag själv och gymmade, men fick mer gjort så^^
Igår somnade jag vid 10, fixade mig och åkte till skolan med robban, åt en banan på musikens hus i väntan på min sånglektion, jag som inte ens äter frukost?! Efter sånglektionen hade jag rast 50 minuter så gick ner till skolan och pratade med David en sväng och sen gick jag o Renée tillbaka till musikens hus igen. Hade bara prat under ensemble lektionen, så vi hade lektion i typ 20 minuter sen fick vi lunch. Efter det hade vi kör, i typ 1 timme och sen 1 timmes rast till estetisk kommunikation där vi bara tittade på bildspel, sen fick vi sluta 14:50 ungefär, chill chill.
Åkte hem med Rebecca och hennes far, och när jag kom hem kokade jag te och åt ett äpple, mysigt värre. 

Har precis gjort färdigt en uppgift som vi haft i naturkunskap, den blev lite längre än jag trodde den skulle bli, vi skulle försöka skriva minst 5 sidor iallafall, nåja, läraren kan väl inte klaga om jag gjorde 3 sidor extra, hoppas jag iallafall :D 

Nå nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa, godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar