måndag 7 januari 2013

...,..,.,.,.,..,.

De flesta har ganska höga förväntningar på det här året har jag märkt. Det är klart att man hoppas på att året blir bra, men att ha höga förväntningar och liksom, "Det här året kommer vara det bästa någonsin", känns väl kanske lite överdrivet.. Jag menar, åren blir vad man gör dem till. Det enda jag tänker göra det här året är att må bra, och inte tänka på allt som har hänt, ta mig vidare för jag vet att jag kan det.

Förra året var jobbigt, det var de verkligen, och det kändes så sjukt långt, som att det aldrig tog slut. Visst nu är det ett nytt år, jag är fortfarande samma person, ingenting har förändrats förutom att det står en 3 i slutet av årsdatumet istället för en 2a.

För övrigt blir jag 17 om exakt en vecka, jag vill bli liten igen, men ändå inte.
Bara för att det inte ska bli så tomt bjuder jag på en bild från skolavslutningen på mig och mina underbara bröder!
Saknar & älskar er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar