fredag 22 oktober 2010

Torsdag.

Hej. Har inte orkat blogga desto mera, ingen jävla lust.. Usch allt känns fan bara jobbigt just nu, och det finns ingenting jag kan göra åt det.. Det finns enmassa saker jag är rädd för just nu, och inte minst mig själv, men ändå försöker jag övertala mig själv att det inte finns någonting att vara rädd för men det spelar ingen roll för rädslan finns ändå kvar.. Badet idag kändes som en mardröm, kände mig som ett vandrande lik, jag såg säkert ut som det också. Mitt självförtroende ligger fortfarande stadigt på 0 och vägrar att resa sig, sjukt..


Nå nu packa, konfaläger imorgon, hoppas det blir någorlunda roligt iallafall men med bra sällskap blir det säkert bra


Utvecklingssamtal imorgon också, jippie jag riktigt längtar.. 




Ha de bra 


/Johanna








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar